Poduszki do karmienia

Słodkości reklamowe gryfice

Rozkoszny poseł, mleczna firma, gorzka partia

Cukierki, czekoladki, pralinki, albo ciasteczka, to znaczy to, co smakosze uwielbiają najbardziej. W czasie wystaw i targów, w trakcie promocji i akcji marketingowych od pewnego czasu zaczęto użytkować słodycze reklamowe. Mnóstwo firm zajmujących się promocją, reklamą a także marketingiem ma umowy zawarte z wytwórcami słodyczy. Fabrykanci słodyczy, też zauważają korzyści płynące z okazji kooperacji z rynkiem reklamy a przy tym marketingu. Dla nich to przede wszystkim możliwość sprzedaży swojej produkcji. Dla firm marketingowych, to natomiast możliwość na zaistnienie ze znakiem towarowym, nazwą firmy, lub wiadomością o towarze na opakowaniu wyrobu spożywczego. Dlatego też przebywając na targach bądź wystawach różnorodnego rodzaju artykułów możemy odnotować szklane kule czy talerze z cukierkami schowanymi wewnątrz opakowań z logo fabrykanta hydrauliki, hurtownika aut, czy też firmy handlowej. Zdarzają się także wafelki oraz czekoladki z nazwami partii politycznych, ich logami, albo nazwiskami pretendentów na posłów i senatorów. Niewątpliwie słodycze reklamowe dobrze sprawdzają się w trakcie różnego modelu akcji reklamowych i jeśli nie przyciągną wzroku osób pełnoletnich, to zapewne zaciekawią ich dzieci, które pociągną za sobą dorosłych, a tym samym przekaz reklamowy trafi do dorosłego spożywcy. Gratisowy cukierek, gratisowe ciasteczko, albo bezpłatny lizak z logo zezwala uzmysłowić przypuszczalnemu klientowi istnienie marki, materiału, czy nazwiska na określonym rynku i to nie tylko produkcyjnym oraz handlowym, ale również na rynku politycznym. Partie polityczne wykorzystując te same narzędzia marketingowe, co rynki fabrykantów a także dystrybutorów też sięgają po słodkości reklamowe, szczególnie wtedy, gdy zbliża się czas wyborów i trwa kampania wyborcza.


Możliwość komentowania jest wyłączona.